UA
integrated
marketing
solutions
UA

Bonduelle 365

програма лояльності

Завдання

Bonduelle — вже лідер конкурентного ринку консервованих овочів, але потрібно закріпити позиції та збільшити лояльність і продажі.

Challenge

Об’єктивно ринок переповнений, тому необхідно знайти спосіб довести споживачам, що треба купувати більше.

Що ми зробили

Лідер ринку здатний просувати всю категорію, тому RAM 36O Agency запропонував змінювати культуру споживання овочів. В Україні їхнє споживання в три рази нижче ніж в Європі, тому потрібно навчити людей, що овочі Bonduelle – це смачно й корисно.

Ми сформулювали це в одній фразі: «Бондюель: смакорисно!» та розробили довгострокову стратегію, побудовану на конкурсах і призових механіках з призивом: «А ти овочі їв?».

Комунікація включала щоденну корисну інформацію про овочі, надихаючі рецепти смачних і корисних страв з овочів і майстер-класи від іменитих шефів.

Була розроблена інтегрована система комунікацій, що включала: промо-сайт, ТБ, інтернет-медіа, промокампанії онлайн, контекстну рекламу, соціальні мережі (Facebook та Vkontakte), BTL-активності (консультації, дегустації, ритейл-промо, шоу/ігрові активації, self-running-промо), ООН, DM-комунікації.

Що ми зробили

Лідер ринку здатний просувати всю категорію, тому RAM 36O Agency запропонував змінювати культуру споживання овочів. В Україні їхнє споживання в три рази нижче ніж в Європі, тому потрібно навчити людей, що овочі Bonduelle – це смачно й корисно.

Ми сформулювали це в одній фразі: «Бондюель: смакорисно!» та розробили довгострокову стратегію, побудовану на конкурсах і призових механіках з призивом: «А ти овочі їв?».

Комунікація включала щоденну корисну інформацію про овочі, надихаючі рецепти смачних і корисних страв з овочів і майстер-класи від іменитих шефів.

Була розроблена інтегрована система комунікацій, що включала: промо-сайт, ТБ, інтернет-медіа, промокампанії онлайн, контекстну рекламу, соціальні мережі (Facebook та Vkontakte), BTL-активності (консультації, дегустації, ритейл-промо, шоу/ігрові активації, self-running-промо), ООН, DM-комунікації.




bosh
bosh