UA EN
integrated
marketing
solutions
UA EN

EKO МАРКЕТ

програма лояльності

Завдання

Трансформувати дисконтну програму одного з найбільших ритейлерів у програму лояльності.

Challenge

Створити бренд програми лояльності, що відповідає позиціонуванню ЕКО МАРКЕТ як магазину для раціональних покупців.

Що ми зробили

  • Розробили під ключ програму лояльності «Подяка щодня»: креативну ідею, механіку, комунікаційну платформу, технічну реалізацію, сайт, а також налаштували роботу гарячої лінії.
  • Проводимо e-mail та sms-розсилки, промоакції для підвищення лояльності учасників програми і продовжуємо забезпечувати повну технічну підтримку програми лояльності та консалтинговий супровід.
eko
eko

Що ми зробили

  • Розробили під ключ програму лояльності «Подяка щодня»: креативну ідею, механіку, комунікаційну платформу, технічну реалізацію, сайт, а також налаштували роботу гарячої лінії.
  • Проводимо e-mail та sms-розсилки, промоакції для підвищення лояльності учасників програми і продовжуємо забезпечувати повну технічну підтримку програми лояльності та консалтинговий супровід.

Як це допомагає бізнесу клієнта

  • За чотири роки дії програми покупці активували більше 1 млн карт.
  • Витрати ЕКО МАРКЕТ на програму лояльності порівняно з дисконтною програмою знизились.
  • Програма лояльності допомагає утримувати існуючих клієнтів, підвищує та розвиває повторні продажі, а також збирає детальну інформацію про покупців, що є основою для прийняття рішень на рівні стратегії компанії.
eko
eko
eko