UA
integrated
marketing
solutions
UA

PROZORRO

інтегрована комунікаційна кампанія

Завдання

Реформа публічних закупівель оновила систему державних тендерів, але не її репутацію. Перед нами постало завдання промотувати державну онлайн-систему закупівель.

Challenge

Боротьба з корупцією так довго була темою для спекуляцій, що суспільство все менше вірить у можливість змін. Необхідно було не просто змінити тональність державних комунікацій, а побороти стереотипи – підприємці просто не вірили, що у тендері можна перемогти без відкатів і кумівства.

Що ми зробили

  • Cтворили унікального антигероя Хабармена, який став уособленням корупціонера-невдахи
  • Запустили його сторінку в соціальних мережах та розробили банерну кампанію на провідних сайтах
  • Продемонстрували, як система Prozorro долає антигероя
  • Провели outdoor-кампанію у 5 великих містах

Що ми зробили

  • Cтворили унікального антигероя Хабармена, який став уособленням корупціонера-невдахи
  • Запустили його сторінку в соціальних мережах та розробили банерну кампанію на провідних сайтах
  • Продемонстрували, як система Prozorro долає антигероя
  • Провели outdoor-кампанію у 5 великих містах

Чого ми досягли

  • Кількість реєстрацій у системі виросла на 73%
  • Охоплення цільової аудиторії — 11 млн осіб
  • Понад 5 тис. друзів Хабармена на Facebook
  • Більше 250 000 інтеракцій у соціальних мережах
  • Хабармен став справжнім інтернет-мемом, який символізує прогресивну боротьбу з корупцією
habarman
habarman
habarman