UA
integrated
marketing
solutions
UA

Nutricia

програма лояльності

Завдання

Стати брендом №1 для молодих і майбутніх мам. Сформувати довіру до бренда Nutricia та підвищити продажі.

Challenge

Підвищити рівень лояльності до бренда Nutrilon, вплинути на вибір споживачем бренда, передбачивши його потреби.

Що ми зробили

Ми створили інтегрований персоналізований сервіс для вагітних жінок і мам, на якому вони можуть знайти відповіді на будь-які питання з приводу материнства, вагітності та дітей; цільова аудиторія отримує відповіді від спеціалістів – медпрацівників, але не від бренда.

Екосистема охоплювала: веб-сайт, мобільний додаток, гарячу лінію 24/7, канал YouTube, соцмедіа (Facebook, Vkontakte), oнлайн-магазин.

Була запропонована нова комунікаційна стратегія, що базувалася на створенні нової цінності для цільової аудиторії та нового формату діалогу зі споживачем.

nutricia
nutricia

Що ми зробили

Ми створили інтегрований персоналізований сервіс для вагітних жінок і мам, на якому вони можуть знайти відповіді на будь-які питання з приводу материнства, вагітності та дітей; цільова аудиторія отримує відповіді від спеціалістів – медпрацівників, але не від бренда.

Екосистема охоплювала: веб-сайт, мобільний додаток, гарячу лінію 24/7, канал YouTube, соцмедіа (Facebook, Vkontakte), oнлайн-магазин.

Була запропонована нова комунікаційна стратегія, що базувалася на створенні нової цінності для цільової аудиторії та нового формату діалогу зі споживачем.

Як це допомогло бізнесу клієнта

  • Новостворена еко-система бренда забезпечила довгостроковий контакт з цільовою аудиторією з налаштованим mix каналів залучення нових учасників.
  • До проекту долучилося понад 150 тисяч жінок
NUTRICIA
nutricia
nutricia